woensdag 13 juni 2012

Fluo in de tuin.



Toen ik daarstraks wat rabarber ging plukken in de tuin,
 kon ik het niet laten om ook van die jonge blaadjes te plukken.
Gewoon omdat ze zo schoon zijn. Zo vefrommeld. En zo fluo: roze aan de voet, groen aan het jonge blad.
En toen plukte ik ook nog wat rozemarijn. Met dit doel voor ogen (merci collega voor de tip...).
Man man man..... ik begrijp héél goed waarom de proefkonijnen van Madam Confituur de pot hebben leeggelikt! Dit is zoooo lekker. Nu ga ik slapen en alvast dromen van die verse boterhammen met confituur morgenvroeg!


2 opmerkingen:

  1. how jong! Jij hebt een tweede adem gevonden door terug te gaan werken???? Als die dingen zelfmaken... RESPECT!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ dezusjes: ik denk dat ze zich gewoon verveelt... werken, drie kinderen, huishouden... pfff, daar krijg je toch geen dag mee gevuld?!

    BeantwoordenVerwijderen