vrijdag 8 juni 2012

3 maanden! en een give-away...

3 maanden jong.
Dat gaat hier veel te snel!

3 maanden, dat betekent ook het einde van het zwangerschapsverlof.
Nee, daar word ik niet direct vrolijk van.
Gelukkig bestaan er dingen die het leed verzachten en het leven mooier maken.
Zoals daar zijn:
- toffe collega's
- lieve vriendinnen die ook alweer een tijdje het moederschap combineren met hun job
- schone fiets- en treintochten iedere ochtend en avond
- één (hopelijk) lachende baby bij thuiskomst
- en twee (hopelijk) dikke knuffels van die 'grote' kleine Ridders... 
- ...
Laten we die rooskleurige kant van het leven gewoon verderzetten en de 'werkhervatting' (alsof er hier thuis niet gewerkt wordt...) vieren met een give-away!
 
Wat de give-away juist wordt, verklapt Astor in een volgend blogje.
Meedoen met de 'voorlopig-nog-verrassings-give-away' (of gewoon de 'ik-weet-nog-niet-wat-ik-maken-ga-omdat-ik-hier-instant-give-away-goesting-had') kan door te reageren op dit berichtje!

12 opmerkingen:

  1. Ik ga een poging doen om te reageren... Ik denk dat ik wel geen recht heb om mee te doen omdat jij nog steeds "vol ongeduld" wacht op jou afgewerkte verrassing... oeps! Maar toch... zou ik heel graag een kansje wagen (als het lukt om te bewijzen dat ik geen robot ben :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe mee. En ben wel benieuwd, zal ik alvast tegen maandag een verlanglijstje aanleggen? Geniet van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig koppie en wat een mooie deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja, ik doe zeker graag mee. Enne dat werken, tsja, ik vind het nog altijd dubbel: enerzijds geniet ik van het contact met collega's en de tijd om gewoon mijn werk te doen. Anderzijds mis ik ons meisje en zou ik liever toch wat meer bij haar zijn... 3/5 was voor mij ideaal, spijtig genoeg is het nu 4/5de. Veel succes in ieder geval met het hervatten van je werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe graag mee!
    En ik ben ook nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Allen: fijn dat jullie meedoen! :-)
    @MamaMaai: dekentje is zelf gehaakt, granny squares, véél werk, maar altijd mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik waag ook graag m'n kans! Een verrassing is altijd leuk... Bij mij loopt trouwens ook een give-away: http://piepow.blogspot.be/2012/06/bij-een-verjaardag-horen-cadeautjes.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe mee :) leuk , zo'n verassing
    Hij wordt al zo groot...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hou ook wel van een verrassing!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer even geleden dus ik heb wat berichtjes moeten bijlezen! Ik moet studeren dus geen betere gelegenheid om tijd te verliezen op internet :) Count me in voor uw give-away! Zoen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als je give-away net zo mooi wordt als je kindje en je dekentje, doe ik graag mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen