woensdag 11 februari 2015

Babypronostiek-give-away

Een pronostiekje.
Omdat er velen naar vragen.
Omdat het gewoon leuk is jullie hersenspinsels omtrent 'baby Nowelja nr.4' in te kijken.
Om de tijd wat te rekken ook, want met 4 zieken in huis is er geen grote drang om al te bevallen...

Hoe gaan we te werk?
Geef in een reactie onder dit bericht jouw gedacht over volgende zaken:
1. geslacht
2. geboortedatum (tip: uitgerekende dag is 20 februari)
3. geboortegewicht (tip: geboortegewichten varieerden hier al tussen 2,940kg en 3,730kg)
4. Lengte bij geboorte (tip: variatie gehad tussen 50cm en 54cm)
5. Doe een gooi naar een naam!
6. Welke van de twee stofjes jouw voorkeur heeft.
7. Laat, indien je me niet volgt, zeker je emailadres achter zodat ik je kan bereiken als jij de winnaar wordt!
De winnaar is uiteraard diegene met de meeste juiste schattingen. 
Puntje 5 (een naam) telt niet mee voor de pronostiek, die doen we gewoon uit nieuwsgierigheid...
Puntje 6 en 7 ook niet uiteraard. 

Wat valt er te winnen?
De winnaar krijgt één van de twee stofjes op de foto. (Het andere stofje is voor een mogelijke tweede winnaar: bijvoorbeeld bij ex aequo of indien er iemand is die het naampje raadt!). 
En natuurlijk ook een pakketje suikerbonen, waarvan er hier uiteraard nog geen foto verschijnt, kwestie van geheimzinnig te doen en het allemaal wat spannend te houden!

De pronostiek eindigt op de dag van de geboorte...

Succes!

34 opmerkingen:

  1. 1. Meisje
    2. 20 februari
    3. 3,33 kg
    4. 52 cm
    5. Nora!
    6. Rood!
    7. Mijn e-mailadres is hetzelfde als dat van Paultje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 1. Meiske
    2. 17 februari, jawel, over ZES dagen
    3. 3,015kg
    4. Ze meten toch niet onmiddellijk na de geboorte?!
    5. Klaartje uiteraard :-)
    6. Groen!
    7. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zou een jongen cool vinden maar ik denk
    - een meisje
    - 19/02
    - 3140gr
    - 49cm
    - Nel
    - groen
    - you know where to find me!
    Fingers crossed! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend! Ik ga ook voor een..
    1. meisje!
    2. 22 februari
    3. 3543gr
    4. 52cm
    5. Ik ga voor Marit :) (eens iets anders hé :).. wie weet!)
    6. de groene!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nog twee dagen wachten hé :) :)

      Verwijderen
    2. Als ik op de afwezigheid van weeën af ha, moet dat lukken... ;-)

      Verwijderen
  5. Ik doe ook graag mee:
    1. Meisje
    2. 18 februari
    3. 3278 gr
    4. 51 cm
    5. Lola
    6. Ik ga voor de groene!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 1. meisje
    2. 19/02 (dan is onze jongste ook jarig...dus daarom! )
    3. 3420 gr
    4. 51.5 cm
    5. Sterre
    6. Rood

    Allé en nu wens ik je nog een vlotte en fantastische bevalling. Geniet er van... 't is misschien wel je laatste... ?
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Komaan he jong! Nog 2 uur en half! Of mijne datum klopt al niet!!! ;-)

      Verwijderen
    2. Ja, niks aan te zeggen. T is precies een boeleke met veel geduld...

      Verwijderen
    3. 'T zal vast weer een jongen zijn! Op 't gemakske! Lap dan heb ik dat ook nog fout! Hopelijk nu dan echt het laatste weekend met 5!!! :-)

      Verwijderen
  7. Spannend! Ik wil graag meedoen eigenlijk, ik ben wel te vinden voor zo'n pronostiekjes.
    1. jongen (ondanks wat alle anderen denken :-))
    2. 24 februari
    3. 3,585 kg
    4. 51 cm
    5. Oscar (ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar jullie naam!)
    6. Ik hoef eigenlijk geen stofje (lees: mijn kast wordt te klein), geef mij maar een geboortekaartje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo moedig van je, Jozefien: de eerste die het aandurft om 'jongen' te schrijven.... ;-)

      Verwijderen
  8. Oh, ik doe ook graag mee!
    1. Ik denk een meisje
    2. 18 februari
    3. 3,400 kg
    4. 51 cm
    5. Sterre
    6. mijn voorkeur gaat uit naar het flamingostofje
    7. Je weet me ook wel te vinden ;-)

    Hopelijk zijn de zieken snel terug beter zodat jij rustig kan bevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik gok...
    - Een meisje
    - 16 februari
    - 3 kg 660
    - 51,5 cm
    - June
    - flamingo's
    - ik volg je, zeker nu het hier zo spannend wordt. ;-)

    Laatsteloodjescourage, daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk ook een meisje 18 februari 3kg 250 51 cm Stelle als naam en succes met de bevalling en veel beterschap aan de zieken

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik peins eigenlijk dat't een jongen is maar ga toch voor een
    *meisje
    *geboren op 15/02/15
    *dat 3kg580 weegt
    *en 51cm groot is
    *en haar naam wordt Stella (love that name!)

    Doe dat goed daar thuis, ik duim keihard jong!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wel wel, spannende tijden:
    - een jongen
    - 16 februari
    - 3 kg 560
    - 52 cm
    - Ilo
    - flamingo's

    En ik ben zo benieuwd... je houdt de spanning er wel in!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een jongen, 15 februari, 3kg460, 53 cm, Artur, de vogeltjes. Veel beterschap aan de zieken en een vlotte bevalling gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een jongen, 16/02, 3kg 75, 49 cm, Victor, de blauwe stof vind ik het mooiste.
    Geniet van jullie nieuw gezinslid
    groetjes
    Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 1) meisje
    2) 26 februari (want dan is mijn meisje geboren)
    3) 3.800 kg
    4) 52cm
    5) Mia
    6) groen
    7) ik volg je!

    Rest me enkel nog enkel dit: Ik hoop dat je een geweldige thuisbevalling mag beleven, met daarop aansluitend een gigantische roze wolk!
    Ik tel mee af, zo spannend zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. In opdracht van deZusjes (die hier nooit berichtjes krijgt gepost...):
    1. Meisje,
    2. Dit weekend (ttz 14 of 15 februari)
    3. 3,4kg
    4. 52cm
    5. Nora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dit was even verwarrend... ik zag Nowelja... meisje ... Nora.... en dacht ...oeps het is er al! Maar nee... "in opdracht van..." Allé dan nog maar even vol spanning afwachten!!! Nog een fijn weekend met jullie 5jes... het laatste met 5!!! ;-)

      Verwijderen
  17. Een jongen, 23 februari, 3,8 kg, 54 cm, Mats, groen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 1. Een jongen
    2. 21 februari
    3. 3,750 gr
    4. 51 cm
    5. Kasper

    'k wens je een goede bevalling, een gezonde baby en een héél gelukkige roze/blauwe wolk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nog een 'in opdracht van' (goed gelezen, Onlie Mie? ;-)): van 'It'sMie':
    1. jongen
    2. 23 februari
    3. 4 kg
    4. 53cm
    5. Pepijn

    BeantwoordenVerwijderen
  20. 1 meisje, ik heb zo een gevoel
    2 Maandag 16 februari (al weet ik niet of ge andere keren 'te voreg' beviel)
    3 3580 gr
    4 dat meet het GIC toch niet? maar als je het zelf zou doen zeg ik 50 cm
    5 Josefien
    6 ik ga voor groen!

    aja en ik gok dat Mr Jo derbij gaat zijn deze keer, net op tijd als baby zich laat zien... of nee net te laat misschien ;)
    kijk al uit naar het geboorteverhaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. 1. jongen
    2. zondag 15 februari
    3. 3370 gr
    4. 50,5 cm
    5. Otto
    6. het groene stofje vind ik het mooist
    7. eenvatvolvita@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. 1. meisje
    2. 24 februari
    3. 3770 gram
    4. 53 cm
    5. Evi
    6. de flamingos
    7. karin(apestaartje)karin-ingo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jammer dat ik niet meer mag mee doen. Dat zou niet eerlijk zijn ;-).
    Eén van mijn dochters is geboren op 4 maart ....

    BeantwoordenVerwijderen