maandag 2 juli 2012

Dag juf!

Vergeef me mijn laattijdigheid wat betreft het showen van het 'dag juf - dag school - cadeau'. Ik heb hier zo mijn bezigheden, weet u wel...

Diezelfde bezigheden lieten me op zoek gaan naar een ietswat minder arbeidsintensief cadeau dan vorig jaar. Als er zich dan een tutorial aanbiedt met de volgende woorden:"Simpel … snel klaar … tof … leuk kado … altijd handig … kortom nen topper!!!" ben ik uiteraard direct verkocht.

De juf werd in ietske meer dan een half uur (las ik daar 'snel klaar'?) voorzien van een 'zakdoekendooshoes'.
Dat is 'altijd handig' voor een kleuterjuf die dagelijks omringd wordt door een 20-tal neuzen. Dat dacht ik ook.
En zo rolde er voor het eerst een biais-maaksel vanonder mijn naaimachine. 'Kortom nen topper!!!'.

De sterrenstof komt van bij Pauli, de oranje biais van bij de Veritas.
En Smik, die was in het echt assorti met de oranje biais, maar het avondlicht gaf hem een ietwat knallender oranje tintje op de gevoelige plaat. Ach ja, die Smik. We missen hem en zijn paarse kameraad. Misschien toch eens een brief schrijven naar 'Ketnet+': "Wij willen Bol&Smik terug! Zo liefst rond 18u, want dan hebben onze kleine ridderkes hun tv-momentje.".

2 opmerkingen: