woensdag 30 mei 2012

Kunst.

Er gebeuren hier evoluties op tekenvlak.
Zo nu en dan stopt die grootste kleine ridder me een tekening toe.
En dan smelt ik telkens weer... Kijk even mee:

Hier zie je de tekening van 'Mama met haar hondje'.
Mama heeft helemaal geen hondje. Maar dat doet helemaal niet ter zake. Smelten deed ik sowieso. Ik vraag me af of hij zomaar iets tekende en nadien zag dat het wel wat van een hondje had, of dat hij echt doelbewust een hondje heeft getekend.

Wat ik nog bijzonder vind: Bovenstaande tekening dateert van april. Als je goed kijkt, zie je dat mijn handen nog streepjes zijn. De volgende tekening kreeg ik vorige zondag. In die dikke maand zijn mijn handen geëvolueerd van streepjes naar bolletjes met 'vingers'!

Ooooh, ik vind dit zo leuk om te zien. En dat dat allemaal zomaar vanzelf gebeurt! Naar het schijnt gaan alle kindjes door die periodes van streepjeshanden en dan bollekeshanden. Net zoals ze in de meeste gevallen eerst kruipen en dan stappen.... 

En had je die 'baby in de buik van het manneke' al gezien?
Zei ik het al?: SMELT SMELT SMELT!!! 




1 opmerking: