zondag 13 januari 2013

Op de valreep!

Hoewel de kerstboom al een dikke week het huis werd uitgezwierd,
is het vandaag pas officieel de allerlaatste dag van de kerstperiode.
Nog net op tijd om iets te tonen wat ik allang wilde tonen.
Maar gewoon de tijd niet voor nam ('t was te gezellig spelen, kampen bouwen, ravotten, gek doen, verhalen voorlezen, koekjes bakken, ... met de drie kleine riddertjes deze kerstvakantie).

Dat mijn Secret Santa Amélie was, liet ik je hier al zien.
Tijd om even te showen wat er enkele weken geleden in mijn brievenbus zat!
Een superleuk kaartje van Willem Pirquin met lieve wensen.
En een goed gevulde doos, grotendeels in het thema 'I ♥ birds'...
Dank je wel Katrien! Een cadeau waar ik nog veel van ga kunnen nagenieten... 't Is al bijna maart (toch?), dan gaan de zonnebloemzaadjes de grond in! Op naar de lente! Op naar ochtendlijk vogelgetsjilp!

2 opmerkingen:

  1. Bijna maart, dat is wel heel optimistisch. Maar hier kriebelt het ook al hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lol voor mij mag het ook maart worden hoor!

      Verwijderen